Wij zijn InfoPeople

InfoPeople is een jong IT-consultancybedrijf met een unieke identiteit: speels, informeel en professioneel. Met een superpersoonlijke aanpak en onze ten(da)takels gaan we geen uitdaging uit de weg. We zijn er heilig van overtuigd dat data met de dag onmisbaarder wordt voor organisaties. Eng? Nee hoor, want onze professionals hebben een passie voor data en helpen je graag op weg. Zodat ook jij binnen no-time je data de baas bent.

Ons team

Arijan Krasniqi

Directeur

Vanwege mijn passie voor verschillende watersporten en gezondheid heb ik altijd interesse gehad in data. Zo houd ik met verschillende devices en apps bij hoe fit ik ben en wat ik beter kan doen. Heel binnenkort kunnen we zelfs blessures en ziektes voorkomen met een datagedreven gezondheidszorg. Een van de ontwikkelingen die ik nauwlettend volg.

Wat ik gaaf vind aan InfoPeople, is dat we vanuit de kracht van onze collega’s denken. Voor ons is het oplossen van de vraag van de klant het allerbelangrijkst. Welke methode of techniek we ervoor gebruiken, komt op de tweede plaats. De klant helpen vanuit kennis en partnership, dát kenmerkt onze cultuur en samenwerking.

Linda de Keijzer

Resource Manager

Als Resource Manager help ik mensen om het beste uit henzelf te halen. Wat beweegt hen om bepaalde keuzes te maken in hun carrière? Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij happy zijn in hun werk én dat de klant tevreden is?

Hoor ik onze data analisten en engineers praten over hun werk, dan zie ik een mooie gelijkenis. Data experts filteren data, waardoor er betrouwbare en gestructureerde gegevens overblijven. Ik filter de behoeftes van kandidaten door cv’s te lezen en gesprekken te voeren, en match deze aan de doelstellingen van de klant én die van ons. Ik lees, bekijk en beluister het verhaal van iedereen. Zo kan ik een goede analyse maken en mijn collega’s adviseren, zowel bij de stap naar een nieuwe functie als bij hun persoonlijke ontwikkeling. Data analisten doen hetzelfde: ze luisteren goed naar het verhaal van de opdrachtgever en geven passend data-advies.

Ilse Cappelle

Marketing manager

Data is al tientallen jaren belangrijk voor veel organisaties. Toch hebben we de populariteit ervan het afgelopen decennium flink zien toenemen. Als marketeer heb ik deze ontwikkeling enthousiast en op de voet gevolgd. Steeds meer informatie haal ik uit onze databases, het websiteverkeer en sociale media. Laatstgenoemde is door de sterke groei zelfs een belangrijke informatiebron geworden voor mijn marketingactiviteiten.

Ik kon basale analyses uitvoeren op verschillende databronnen. Toch wist ik dat er veel meer uit te halen viel. Alleen: hoe? InfoPeople geeft organisaties inzicht in hun data, zodat ze feitelijk onderbouwde keuzes kunnen maken. Ik geloof dat we hiermee een flinke meerwaarde bieden voor de toekomst van ieder bedrijf. Mijn advies: engineer your data!